Woody tror på personalen!

Ett antal Woody butiker använder sig nu av HappyOrNot på 2 platser i varuhuset. Dels gentemot kund vid utgången men även gentemot medarbetarna i personalutrymmet. Detta är ett sätt att sätta fokus på det faktum att medarbetare som mår bra också har större möjligheter att ge en bra service till kund. Trivs medarbetarna så trivs kunderna – ”Hönan o ägget” får sin lösning. Genom ett aktivt utvecklingsarbete så har dessa butiker haft en mycket fin utveckling!

Låt oss reda ut ett felaktigt påstående!

Många tror att det går att trycka flera gånger på våra olika smileys och därmed att datan skulle bli missvisande….

Läs mer...

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se