Woody tror på personalen!

Ett antal Woody butiker använder sig nu av HappyOrNot på 2 platser i varuhuset. Dels gentemot kund vid utgången men även gentemot medarbetarna i personalutrymmet. Detta är ett sätt att sätta fokus på det faktum att medarbetare som mår bra också har större möjligheter att ge en bra service till kund. Trivs medarbetarna så trivs kunderna – ”Hönan o ägget” får sin lösning. Genom ett aktivt utvecklingsarbete så har dessa butiker haft en mycket fin utveckling!

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

According to The Customer Experience (CX) Trends Report 2022.

73% of business leaders reported a direct link between customer service and business performance. 64% of business leaders say that…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se