Vilken höst för Happy Team!

Vi öppnar kontor i Stockholm – Waterfront Building ovanpå centralstation. Det känns gott att få en utgångspunkt i Stockholm, då många av våra kunder finns där. Hör av dig så tar vi en kopp kaffe på kontoret  – vore riktigt trevligt!

Vi kommer också att närvara vid Persontrafikmässan i Göteborg. Transportbranschen ser vi som spännande. Vi har nu gjort vår första installation på ett stor antal lokaltåg i södra Sverige.

Samtidigt flyttar vi till nya och fräscha lokaler även i Småland – flytten går inte så långt men från Sommen till Tranås. Kul tycker vi! Hör av dig till mig med dina frågor…

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

According to The Customer Experience (CX) Trends Report 2022.

73% of business leaders reported a direct link between customer service and business performance. 64% of business leaders say that…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se