Vi behöver fortfarande mänskliga möten!

Vi satt med och lyssnade på Retaildagen här nu i september 2021 och det första vi tänkte var när vi skulle summera detta ämne är att det är inte är antingen eller! Inte svart eller vitt!

Med dagens smarta AI så kan man generera ett personligt möte via en robot, och det tror vi är absolut en bra väg framåt när det kommer till vissa funktioner eller kanaler. Men det som vi tog fasta på att vi behöver fortsatt ett mänskligt utbyte av varandra. Inte minst för att det ligger i vår natur, men för att vi även får en upplevelse av ett bra möte. En person som förstår det och som lyckas skapar förtroende, glädje och vilja från den andra personen att interagera. Ovärderligt på så många sätt, men det ställer också oerhörda krav på de vi väljer att arbeta med oss och som i sin tur skall vara företagets ansikte utåt. Frågan är om vi rekryterar, utbildar samt ger de verktyg som krävs för att ta fasta på vad ett mänskligt möte kan generera? Och vet vi vad den andra parten som i detta fall är kund, gäst eller besökare önskar av oss? Vad skulle göra dem lyckliga, mer nöjda eller missnöjda? Det sistnämnda tror jag bestämt att vi kan hjälpa er att reda på.

Intresserad? Ta kontakt med oss!

  • Vi hjälper företag att få insikter i realtid som kan översättas till operativa handlingar och stöttar i att utveckla er förmåga att leverera kundupplevelser i världsklass.

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se