Nya kontorslokaler i Tranås

Efter öppningen av vårt nya kontor i Waterfront Building i Stockholm var turen kommen till HK i Småland. Flytten gick inte så långt – från Sommen till Tranås. Vi sitter nu i nya fräscha lokaler vid Tranås Hamn. Är du i närheten, slå en signal och kom in på en kopp kaffe!

Numera kan du till din Happy terminal få ”Realtime alert” – detta innebär att du får ett larm/sms/mail omgående när nöjdhetsnivå sjunker under en nivå som du bestämmer. Hör av dig till oss så berättar vi mer.

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se