Låt våra äldre berätta vad de tycker!

Hur tar vi hand om våra äldre som får vård och omsorg på ett boende?

Vi arbetar idag med ett flertal äldreboenden och mäter flera olika delar så som upplevelsen kring maten, aktiviteter som genomförs till själva vården. Mellan varven så mäter vi även vad de anhöriga anser om servicen som man anförtrott sina nära och kära till. Vilka synpunkter har de? Summan av datan hjälper i detta fall vårdgivaren att fatta klokare beslut utifrån fakta. Resursallokera där det verkligen behövs och driva förbättring smått som stort. Vad om med de insikter och handlingar bidrar till bättre levnadsstandard, mer glädje, friskare äldre och samtidigt skapar en arbetsplats där personalen enklare kan prioritera sina insatser. Vi kan inte lösa allt men vi kan bidra med mycket!

  • Vi hjälper företag att få insikter i realtid som kan översättas till operativa handlingar och stöttar i att utveckla er förmåga att leverera kundupplevelser i världsklass.

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se