Många tror att det går att trycka flera gånger på våra olika smileys och därmed att datan skulle bli missvisande. Detta stämmer inte då det finns SPAM-skydd av olika slag som förhindrar att en person lämnar t.ex. 10 negativa feedbacks. Vår lösning kommer endast att registrera den första tryckningen och inte de nio efterföljande. Motsvarande finns för vår touchmodell där vi istället använder av oss av en AI ansiktsigenkänning som lagrar en bild av personen som lämnat feedback.
Ansiktsigenkänningslösningen skapar en 128-dimensionell vektor.
Det är inte möjligt att konvertera vektor tillbaka till en bild eller till
känna igen en individ från vektordata. (compliant med säkerhet och
integritetsbestämmelser (inget faktiskt Foto)
Så låt inte sådana tankar förhindra er att ta in kundfeedback från alla era besökare. Från besökare som genomför ett köp, till kundklubbsmedlemmar och till och med de som inte handlar (och där vill ju veta varför det inte blev en affär).
XOXO Happy Team 😉
En tydlig insikt från 2025 Retail CX Insights Report, som bygger på över 57 miljoner kundomdömen från detaljhandeln under 2024,…
Samla in feedback från kund med mikrofeedback: snabbare och enklare att agera Att samla in feedback från kund har alltid…
Vi är så glada att äntligen få dela nyheten! 🎉 Happy Team och HappyOrNot inleder nu ett nytt och spännande…