2 500 terminaler hos 400 kunder

Ja, nog är HappyOrNot spridda över hela vårt avlånga land. Vi har glädjen att ha många av Sveriges ledande företag bland våra kunder och inom väldigt många olika branscher. Men nu är vi igång med ett nytt projekt! Transdev,  som är en av de ledande aktörerna inom transportsektorn, har nu installerat ett större antal Happy terminaler på sina tåg i Småland. Transdev bedriver ett aktivt utvecklingsarbete och vill med hjälp av HappyOrNot mäta och följa utvecklingen av de insatser som görs.  Happy Team supportar och stöttar i utvecklingsprocesser. Vår specialistkompetens är inom: Mäta – Analysera – Utveckla. Kontakta oss du också så berättar vi mer!

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se