Smiley Touch™
Hitta "orsaken"
Med följdfrågor och öppna feedbackalternativ kan du få klarhet i vad som orsakar missnöje hos dina kunder och snabbt vidta förbättringsåtgärder.
- Klar att använda på några minuter
Snabb montering och används direkt efter inkoppling - Feedback i tre nivåer
Första frågan – följdfråga – öppen feedback - Enkelt användargränssnitt
Leder användaren smidigt genom feedbackupplevelsen - Anti-COVID skyddad

Intelligent rapporting.
Snabbvy & Analys
Snabbvyn ger dig omedelbar översikt av de viktigaste resultaten via enkla och informativa fönster. Snabbvyn hjälper dig även att fokusera på den viktigaste informationen och tid att söka den.
Med analysen kan du granska utvecklingstendenser på lång sikt och lokalisera exakt när och var din service blivit sämre. Analysera gamla och nya resultat med full kontroll vilket gör att förutsättningarna att ta rätt förbättringsbeslut för framtiden ökar.
Produktspecifikationer
Detta ingår
Skydd mot missbruk
Inbyggda, anpassade inställningar filtrerar bort upprepade tryck och säkrar noggranna resultat.
Webb- och e-postrapporter
Resultatsammandrag enligt roll, enhet och tid automatiskt per e-post.
Interaktionsrapport
En sammandragsrapport på en sida för utskrift och delning av resultaten internt och på plats.
Social delning
Sammandragsbild, delas på nätet med ett klick.
Tillägg
Varumärkespaket
Få terminalen att passa med din grafiska profil med hjälp av våra varumärkespaket:
Standard: benplatta med varumärket + frågeformulär med företagets logo
Skräddarsydd: designa benplattan och frågeformuläret själv
HappyOrNot API
Sätt in HappyOrNot-resultaten som en del av företagets rapporteringsvy.
Tekniska data
Vikt (monterad)
9,0 kg
Dimensioner (monterad)
Djup: 340 mm
Bredd: 340 mm
Höjd: 1300 mm
Transportlåda
Längd: 1060 mm
Bredd: 370 mm
Höjd: 170 mm
Vikt: 11,3 kg
Dataöverföring
Skyddat 3G-nät