Mätningar av kundfeedback med våra Smileys

Gör insamlingen av feedback enkel och smidig med våra mångsidiga Smiley-terminaler. De är designade för att fungera i alla typer av miljöer och användningsområden – och ger ditt företag värdefulla insikter för att skapa exceptionella upplevelser som gör dina kunder nöjda och lojala.

Measure-1-1151x768

Den perfekta feedbacklösningen anpassad för ditt företag

Samla in kundfeedback på ett ögonblick med våra moderna enheter: Smiley Touch, Smiley Digital och Smiley Terminal. Oavsett om din verksamhet sker online, i butik, via flera kontaktpunkter eller över många platser – har vi den perfekta Smiley-lösningen för att optimera din feedbackinsamling.

Smiley-Digital-checkout-800x800

Smiley Digital™

Förbättra kundupplevelsen genom att integrera Smiley Digital i e-post, webbplatser, nyhetsbrev och andra digitala kanaler. Koppla ihop digitala och fysiska kontaktpunkter för att skapa en sömlös kundresa.

Smiley-touch_v1

Smiley Touch™

Låt dina kunder dela sina åsikter via en elegant pekskärm placerad vid viktiga kontaktpunkter. Få omedelbara insikter och förstå orsakerna bakom feedbacken för att kunna göra riktade förbättringar.

MicrosoftTeams-image-12-450x450

Smiley Terminal™

Låt dina kunder dela sina åsikter via en elegant pekskärm placerad vid viktiga kontaktpunkter. Få omedelbara insikter och förstå orsakerna bakom feedbacken för att kunna göra riktade förbättringar.

Kontakta oss för att hitta den bästa produktkombinationen för just din verksamhet!

HappyOrNot_SmileyTouch_Feedback_4_Scale_Button_01-1-1151x768

Viktiga funktioner i våra Smiley-terminaler

HappyOrNot erbjuder en komplett lösning för hantering av kundfeedback. Alla våra terminaler levereras med analysverktyg, onboardingstöd och skalbara utbildningsresurser.

Huvudfunktioner inkluderar:

  • Störst urval av feedbackterminaler
  • Användarvänligt gränssnitt
  • Feedback i realtid
  • Anpassningsbara och obegränsade enkäter
  • Kraftfull analys och rapportering
  • Mobilapp
  • Anpassningsbar design och varumärkesprofilering
  • Stöd för flera språk

Börja din transformationsresa genom att lyssna på dina kunder

Upptäck hur kundfeedback kan driva affärsförbättringar och skapa tillväxt. En fantastisk kundupplevelse börjar med att aktivt lyssna på kundernas behov. Vårt breda sortiment av Smiley-produkter hjälper dig att enkelt samla in de insikter du behöver för att göra verkliga förbättringar.

Börja mäta kundnöjdhet redan idag och ta din verksamhet till nästa nivå tillsammans med Happy Team.

HappyOrNot_SmileyTouch_Feedback_5_Scale_Button_02-1151x768

Vanliga frågor

Hur mäter man kundfeedback med HappyOrNot-terminaler?

HappyOrNot-terminaler samlar in feedback via intuitiva smiley-knappar som representerar olika nivåer av kundnöjdhet. Användaren trycker helt enkelt på den knapp som bäst motsvarar upplevelsen, och datan registreras omedelbart för analys.

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se

Integritetsöversikt
Happy Team

Denna webbplats använder Cookies så att vi kan erbjuda den bästa upplevelsen för våra besökare & kunder. Cookies lagras i din webbläsare och utför funktioner nödvändiga för en enhetlig upplevelse, t.ex håller koll på när besökare kommer tillbaka en andra gång samt håller koll på vart besökare klickar eller hur de navigerar. Allt för att vi ska förstå och se problem eller möjligheter att förbättra vår egen webbplats samt tjänsterna vi erbjuder.

Våra cookies lagrar endast anonym data. Din IP-adress anonymiseras innan den lagras.

Läs mer om våran Integritets & Cookie Policy för en utförlig överblick om hur vi lagrar och hanterar den data du ger oss.

Strikt nödvändiga Cookies

Strikt nödvändiga cookies är alltid aktiva, vi behöver dessa för webbplatsens grundfunktioner.

Google Analytics

Denna webbplats använder Google Analytics för att samla in anonym information om besökarna. T.ex vilka sidor som besöks och vilka tjänster/produkter som är av intresse för våra besökare. Denna cookie tillåter oss att förbättra sidans upplevelse för dig och alla andra som besöker webbplatsen.

Om du inaktiverar Google Analytics kommer vi inte kunna förbättra vår webbplats baserat på ditt besök. Det skulle hjälpa oss enormt om denna lämnas påslagen, tack!