Ett antal Woody butiker använder sig nu av HappyOrNot på 2 platser i varuhuset. Dels gentemot kund vid utgången men även gentemot medarbetarna i personalutrymmet. Detta är ett sätt att sätta fokus på det faktum att medarbetare som mår bra också har större möjligheter att ge en bra service till kund. Trivs medarbetarna så trivs kunderna – ”Hönan o ägget” får sin lösning. Genom ett aktivt utvecklingsarbete så har dessa butiker haft en mycket fin utveckling!
De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…
Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…
Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…