Så här får du ut max av dina Happy-rapporter:

Vi har glädjen att berätta om ytterligare ett ”nyförvärv” – Niclas Rasmusson har klivit in i rollen som utvecklingscoach på Happy Team. Niclas har under 20 år jobbat med fokus på utveckling av företag, organisationer och människor. Niclas har en gedigen erfarenhet från många stora svenska företag och dess ledningsgrupper, chefer och medarbetare. Han är den, som tillsammans med dig, kan analysera dina resultat och föreslå vilka åtgärder och aktiviteter som kan utveckla just ditt företag.

Används Teknologi på rätt sätt för att skapa en bättre kundupplevelse?

De senaste åren har kännetecknats av en överväldigande mängd förändringar för kunder och marknader. Från brist på försörjningskedjan till förändringar…

Läs mer...

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se