Boka en Happyshop!

Happy Team har utvecklat en ny workshop ”Happyshop” där företagets ledning tillsammans med Niclas diskuterar Nuläge – Mål – Aktiviteter – Uppföljning.
Med hjälp av dina resultat idag från HappyOrNot kan du sedan enkelt följa dina framsteg genom kontinuerlig mätning. Att engagera medarbetare och chefer är avgörande för framgång.
Det som gör Happy Team, tillsammans med HappyOrNot, unika på marknaden är att vi i teamet har en gedigen senior erfarenhet och kunskap kring hur man utvecklar verksamheter med fokus på lönsamhet och engagemang. Låt oss hjälpa dig.

Happy Team har idag över 300 av Sveriges största företag bland sina kunder. En av de vanligaste frågorna vi får från blivande kunder är: ”Vad gör att vissa företag lyckas extra väl med sin Happy-satsning?” Fråga oss – vi vet!

Kontakta oss så bokar vi in en Happyshop! Gör det bästa av dina Happy-mätningar!

Hälsningar Birger 
Teamledare

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

According to The Customer Experience (CX) Trends Report 2022.

73% of business leaders reported a direct link between customer service and business performance. 64% of business leaders say that…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se