Mät med Smiley – hjärtat i vår verksamhet

Våra fyra lätt tillgängliga, anonyma och lätthanterliga smileys hjälper dig att ta in vad dina kunder och medarbetare upplever i alla affärsmiljöer. Det är en kundterminal som alltid är påslagen. Med en Smiley-mätning får du en växelverkan mellan dig och kunden/medarbetaren. Genom att öka dina kunders och medarbetares engagemang får du information tillbaka som ger dig 20 gånger mer feedback.

Oavsett vilken plattform (SmileyTerminal, SmileyTouch eller WebbSmiley) du väljer att mäta ifrån är de lätta att installera – direkt på de platser där kunden kommer i kontakt med din service.

Är det en NKI- eller NMI-mätning du vill göra så är det lika enkelt. Ställ bara din strategiska enkätfråga och börja genast samla in feedback. Dina medarbetare svarar på din enkätfråga genom att trycka på den smiley (mörkgrön, ljusgrön, ljusröd eller klarröd) som bäst motsvarar deras upplevelse. All data samlas in och vidareförmedlas till vår molnbaserade rapportservice via ett GSM-nätverk.

Smiley Touch

Pekskärmslösning för insamling av feedback med uppföljningsfrågor och öppen feedback.
Läs mer här.

 Smiley Terminal

Enkelt, trådlöst feedbacksystem. Finns i tre versioner: standard-, bords- och väggmodell.
Läs mer här.

Web Smileys

Perfekt verktyg för att samla in kundfeedback på nätet.
Läs mer här.

Smiley Wall

Smiley Wall

Smiley Wall är kompakt och helt trådlös. kan placeras där den behövs mest.  Självhäftande.
Läs mer här

Med web-smileys får du nöjdare kunder
Snabba svar direkt i mobilen med web-smiley
Betygsätt din hemsida med web-smiley