Succé!

Vår nya Smiley Touch har fått en rivstart! Många nya och gamla kunder har fått sina första Smiley Touch.

Vid årsskiftet säljstartade vi vår egenutvecklade Smiley Touch. Här kan man ge feedback på 3 nivåer och du får fördjupad analys där du ser orsaken till varför man är missnöjd eller nöjd.

Kontakta oss så diskuterar vi just dina behov och önskemål – vilken lösning passar dig bäst Smiley Terminal eller Smiley Touch? Genom att Happy Team erbjuder båda lösningarna så kan vi skräddarsy det optimala upplägget. Det går även att kombinera dessa två produkter. Även för webben finns Web Smiley.

Har du en miljö där profilering och branding är viktig? Med vårt nya benstativ så får du helt nya möjligheter att visa logga, printa bilder osv. Med ditt underlag så printar vi och levererar en färdig lösning skräddarsydd just för dig. Bara fantasin sätter gränsen!

Vi vill ge dig möjligheten att testa – hör av dig till oss med dina önskemål så ger vi dig ett erbjudande.

Vad skiljer de som lyckas från de som inte når hela vägen fram med sitt CX fokus.

Att komma till den punkt att man vill påbörja ett djupare mer intensifierat arbete med kundnöjdhet startar oftast med att…

Läs mer...

Recensioner är inte ett bra mått för hur kundnöjdheten ser ut för ett företag.

Läste en intressant artikel på market (länk till artikeln: https://www.market.se/asikter/analys/sa-kan-vi-rensa-upp-i-recensionstrasket-och-skapa-en-guldgruva/ ) . Jag skulle personligen aldrig vilja att ett företag…

Läs mer...

According to The Customer Experience (CX) Trends Report 2022.

73% of business leaders reported a direct link between customer service and business performance. 64% of business leaders say that…

Läs mer...

Hur kan vi hjälpa dig att bli bättre?

Vill ni få hjälp att öppna nya dörrar, skapa insikter och bli mer kund - medarbetarfokuserade så kan vi hjälpa Er!  Det har aldrig varit lättare att göra feedback till mätbar förbättring!

Maila oss på: info@happyteam.se